Close Menu
    What's Hot

    „Apărarea unui trecut care nu mai existe: Operațiunea Spiderweb a Ucrainei și proiectul Golden Dome al lui Donald Trump”

    iunie 8, 2025

    Avionul spațial revoluționar care a eșuat în „Valea morții”

    iunie 7, 2025

    Peste 13 ani de închisoare pentru trei traficanți

    iunie 7, 2025
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Oradeanul 24Oradeanul 24
    • Home
    • Stiri locale
    • Evenimente locale
    • Stiri nationale
    • Sanatate
    • Diverse
      • Tehnologie
      • Sport
      • Stiri internationale
    Contact
    Oradeanul 24Oradeanul 24
    Home»Stiri nationale»O femeie acuză șeful de filială al băncii.
    Stiri nationale

    O femeie acuză șeful de filială al băncii.

    februarie 28, 20244 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    O femeie acuza seful de filiala al bancii
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    O femeie din India a acuzat un manager al uneia dintre cele mai mari bănci din țară că i-ar fi furat 160 de milioane de rupii (1,9 milioane de dolari) din cont, scrie BBC.

    Shveta Sharma spune că a transferat banii pe care îi avea într-un cont bancar din America la ICICI Bank, așteptându-se că banii ei vor fi investiți în depozite cu dobândă fixă. Femeia îl acuză, însă, pe un oficial al băncii că a creat conturi false, i-a falsificat semnătura și a retras bani din aceste conturi în numele ei. „Mi-a dat extrase de cont false, a creat un ID de e-mail fals în numele meu și mi-a manipulat numărul de telefon mobil din sistemul băncii ca să nu pot să primesc nicio notificare de retragere”, a spus Sharma pentru BBC.

    „Pe o perioadă de patru ani din septembrie 2019 până în decembrie 2023, ne-am depus toate economiile de-o viață de aproximativ 135 de milioane de rupii la bancă”, a povestit Sharma. Cu tot cu dobânda, suma totală ar fi trebuit să depășească acum 160 de milioane de rupii. Frauda a ieșit la iveală abia în luna ianuarie când un angajat nou al băncii i-a oferit lui Sharma o dobândă mai bună pentru banii pe care i-a depus.

    Atunci, femeia a descoperit că toate depozitele ei cu dobândă fixă au dispărut, iar în cazul unuia dintre depozite suma retrasă depășise cu 25 de milioane de rupii valoarea depozitului. „Eu și soțul meu am fost șocați. Eu sufăr de o boală autoimună și am fost atât de traumatizată că nu m-am putut ridica din pat o săptămână”, a spus Sharma. „Viața ta este distrusă chiar sub privirile tale și nu poți face nimic.”

    În ciuda faptului că femeia a primit asigurări din partea băncii că problema va fi rezolvată în maxim două săptămâni, au trecut deja șase săptămâni și banii nu i-au fost returnați. Banca i-a oferit suma de 92,7 milioane de rupii, dar contul ei ar urma să rămână înghețat până la încheierea investigației. Sharma a refuzat oferta, care oricum este mult mai mică decât cele 160 de milioane de rupii pe care femeia susține că banca i le datorează.

    „De ce sunt pedepsită pentru o greșeală care nu este a mea? Viața mea s-a întors cu susul în jos. Nu pot să dorm. Am coșmaruri în fiecare zi”, a spus Sharma.

    Srikanth L., un expert în finanțe care lucrează pentru Cashless Consumer, o companie din domeniul tehnologiei financiare, a spus că dacă un manager de bancă se decide să te fraudeze, nu sunt foarte multe lucruri pe care le poți face.

    „Din cauză că era managerul băncii, ea avea automat încredere în el. Dar clienții trebuie să fie mai vigilenți. Trebuie să monitorizeze mereu fluxul de bani din contul lor”, a spus Srikanth.

    „Mi-a dat extrase de cont false, a creat un ID de e-mail fals în numele meu și mi-a manipulat numărul de telefon mobil din sistemul băncii ca să nu pot să primesc nicio notificare de retragere”, a spus Sharma pentru BBC.

    Este a doua oară într-o lună când banca ICICI ajunge în atenția autorităților. Poliția din statul indian Rajasthan a spus că directorul unei filiale a băncii și asistenții săi i-au păcălit pe clienți timp de mai mulți ani pentru a atinge obiectivele impuse de conducerea băncii. Inculpații au retras bani din conturile clienților cu care au deschis conturi noi de debit și de economii și depozite cu dobândă fixă.

    Sharma „își va primi toți banii înapoi, cu tot cu dobândă, odată ce acuzațiile ei se demonstrează că sunt adevărate. Dar, din păcate, va trebui să aștepte”, a spus purtătorul de cuvânt al băncii, care a adăugat că este „uimit” că femeia nu și-a dat seama mai devreme de tranzacțiile frauduloase care s-au făcut cu banii ei timp de trei ani de zile.

    Editor: Raul Nețoiu.

    Sursa: Digi24

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    admin
    • Website

    Related Posts

    Inundații devastatoare în Nigeria: 200 de morți

    iunie 3, 2025

    Megaproiect imobiliar în Egipt: oraș în deșert cu canal Nil

    iunie 3, 2025

    Megaproiect imobiliar în Egipt: oraș în deșert cu canal Nil

    iunie 3, 2025

    Garry Kasparov: Pro-democrația și anti-establishmentul pot colabora

    mai 28, 2025
    Add A Comment

    Comments are closed.

    Editors Picks
    Latest Posts
    • Termeni si conditii
    • Politica cookies
    • Politica de confidentialitate
    • FB

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Administrează consimțămintele pentru cookie-uri
    Acest site foloseste cookies
    Funcționale Mereu activ
    Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
    Preferințe
    Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
    Statistici
    Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
    Marketing
    Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
    Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
    Vezi preferințele
    {title} {title} {title}