Close Menu
    What's Hot

    Subvenții bizare pentru recuperarea economică post-covid în Polonia

    august 11, 2025

    Incident maritim: nave militare chineze s-au ciocnit în sud.

    august 11, 2025

    Benjamin Netanyahu anunță o ofensivă rapidă în Gaza

    august 11, 2025
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Oradeanul 24Oradeanul 24
    • Home
    • Stiri locale
    • Evenimente locale
    • Stiri nationale
    • Sanatate
    • Diverse
      • Tehnologie
      • Sport
      • Stiri internationale
    Contact
    Oradeanul 24Oradeanul 24
    Home»Stiri nationale»Modernizarea liniei de tren Cluj-Napoca
    Stiri nationale

    Modernizarea liniei de tren Cluj-Napoca

    mai 5, 20242 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Modernizarea liniei de tren Cluj Napoca
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Modernizarea liniei de tren Cluj-Napoca – Oradea – Episcopia Bihor: încep lucrările pe lotul 4 Aleșd – Frontieră Ungaria

    Ministerul Transporturilor și Infrastructurii a emis autorizația de construire pentru proiectul de electrificare și reabilitare a lotului Aleșd – Frontieră Ungaria din cadrul liniei de cale ferată Cluj-Napoca – Oradea – Episcopia Bihor. Încep lucrările pentru modernizarea și electrificarea lotului 4 al Magistralei CFR 300 Cluj-Napoca – Oradea. Ministerul Transporturilor a emis Autorizația de Construire pentru modernizarea lotului 4 Aleșd – Frontieră Ungaria. Durata de execuție a lucrărilor este de 36 luni. CFR Infrastructură și constructorul WeBuild (Italia) au semnat în decembrie 2022 contractul de 2,4 miliarde lei pentru modernizarea lotului 4 al Magistralei M 300 Cluj-Napoca – Oradea.

    Asocierea Webuild SPA – Impresa Pizzarotti&C SPA – Salcef SPA va elabora proiectul tehnic și va executa lucrările de electrificare și modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare pentru viteza maximă de 160 km/h pe secțiunea Aleșd – Frontieră, în lungime de 46,74 km, lucrări civile în stațiile Tileagd, Oradea Est, Oradea și Episcopia Bihor, halta de mișcare Oșorhei, 4 puncte de oprire – Țețchea, Telechiu, Săbolciu și Săcădat –, modernizarea lucrărilor de artă – 9 poduri și 17 podețe, reabilitarea a 6 pasaje inferioare, 2 pasaje inferioare noi, la Tileagd și Oradea, sisteme automate de semnalizare la 17 de treceri la nivel cu calea ferată, lucrări specifice de exploatare feroviară, precum și lucrări de semnalizare prin implementarea sistemului ERTMS (ETCS nivel 2 și GSM-R) pe întregul traseu, inclusiv dublarea liniei pe 18 km.

    Magistrala feroviară dintre Cluj-Napoca, Oradea şi vama cu Ungaria: provocările și obiectivele modernizării

    Magistrala feroviară dintre Cluj-Napoca, Oradea şi vama cu Ungaria are o lungime de 166 de kilometri, mai multe poduri au o durată de viaţă depăşită (peste 100 de ani), starea generală este de degradare cu alunecări de teren, iar instalaţiile au o pronunţată uzură fizică și morală, fiind la limita critică de încadrare în condiţiile tehnice, notează Ministerul Transporturilor în Nota de Fundamentare a proiectului pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici.

    Sursa: Alesdonline

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    admin
    • Website

    Related Posts

    Subvenții bizare pentru recuperarea economică post-covid în Polonia

    august 11, 2025

    Bunica vânător de pedofili și împărăteasă a heroinei

    august 10, 2025

    Agenda MAGA lovește FBI: Trump concediază trei oficiali

    august 8, 2025

    Sat indian distrus de viitură în Himalaya: 4 morți, 50 dispăruți

    august 5, 2025
    Add A Comment

    Comments are closed.

    Editors Picks
    Latest Posts
    • Termeni si conditii
    • Politica cookies
    • Politica de confidentialitate
    • FB

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Administrează consimțămintele pentru cookie-uri
    Acest site foloseste cookies
    Funcționale Mereu activ
    Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
    Preferințe
    Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
    Statistici
    Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
    Marketing
    Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
    Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
    Vezi preferințele
    {title} {title} {title}