Close Menu
    What's Hot

    Cea mai recentă creșă din Beiuș, aproape gata.

    mai 31, 2025

    Suedia relaxează monopolul vânzării de alcool după 100 de ani

    mai 31, 2025

    Coreea de Nord a lansat obiecte misterioase lângă nava avariată

    mai 31, 2025
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Oradeanul 24Oradeanul 24
    • Home
    • Stiri locale
    • Evenimente locale
    • Stiri nationale
    • Sanatate
    • Diverse
      • Tehnologie
      • Sport
      • Stiri internationale
    Contact
    Oradeanul 24Oradeanul 24
    Home»Stiri nationale»Aglomeraţie pe Valea Prahovei: Trafic lent pe DN1
    Stiri nationale

    Aglomeraţie pe Valea Prahovei: Trafic lent pe DN1

    februarie 9, 20253 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Aglomeratie pe Valea Prahovei Trafic lent pe DN1
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Aglomerația de pe Valea Prahovei – un test al infrastructurii rutiere

    Traficul de pe DN1, între stațiunile Predeal și Bușteni, a devenit un simbol al lipsei de soluții eficiente în gestionarea fluxului de vehicule pe una dintre cele mai circulate artere din România. Centrul INFOTRAFIC al Poliției Române a raportat valori ridicate de trafic, iar șoferii sunt nevoiți să circule în coloană, cu viteză redusă, ceea ce subliniază încă o dată incapacitatea autorităților de a implementa măsuri preventive sau de a dezvolta infrastructura necesară.

    Recomandări care maschează lipsa de acțiune

    În loc să ofere soluții pe termen lung, autoritățile se limitează la recomandări generale, cum ar fi utilizarea rutelor alternative. Traseele sugerate, precum DN1A Brașov – Cheia – Ploiești sau DN73 Râșnov – Bran – Câmpulung – Pitești, sunt doar paliative care nu rezolvă problema de fond. În plus, aceste rute devin adesea și ele supraaglomerate, ceea ce demonstrează o lipsă de viziune strategică în planificarea traficului.

    Siguranța rutieră – o prioritate ignorată

    Poliția rutieră sfătuiește șoferii să mențină distanța de siguranță și să evite depășirile riscante, dar aceste îndrumări nu pot compensa absența unor măsuri concrete pentru fluidizarea traficului. Prezența polițiștilor în teren este lăudabilă, însă insuficientă, având în vedere volumul uriaș de vehicule care tranzitează zona. Este evident că infrastructura actuală nu poate susține un astfel de trafic, iar siguranța participanților la trafic este pusă în pericol.

    Infrastructura rutieră – o problemă națională

    Aglomerația de pe DN1 nu este un caz izolat, ci reflectă o problemă sistemică a infrastructurii rutiere din România. Lipsa autostrăzilor și a drumurilor expres, precum și întreținerea precară a celor existente, contribuie la crearea unor situații similare în întreaga țară. În ciuda numeroaselor promisiuni politice, progresele în acest domeniu rămân minime, iar consecințele sunt resimțite direct de către cetățeni.

    Consecințele economice și sociale

    Blocajele rutiere nu afectează doar șoferii, ci și economia locală și națională. Timpul pierdut în trafic se traduce în pierderi financiare, iar stresul generat de astfel de situații are un impact negativ asupra calității vieții. În plus, turismul din zonele montane este afectat, deoarece mulți turiști evită să călătorească pe DN1 din cauza aglomerației cronice.

    O nevoie urgentă de reformă

    Soluțiile temporare și recomandările generale nu mai sunt suficiente. Este necesară o reformă profundă a sistemului de infrastructură rutieră, care să includă investiții masive în autostrăzi, drumuri expres și sisteme inteligente de gestionare a traficului. Fără o abordare strategică și o alocare responsabilă a resurselor, problemele de pe DN1 și din alte zone similare vor continua să se agraveze.

    Sursa: www.realitatea.net/stiri/actual/aglomeratie-pe-valea-prahovei-se-circula-in-coloana-cu-viteza-redusa-pe-dn1_67a8b2566dd1d3364979cca2

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    admin
    • Website

    Related Posts

    Garry Kasparov: Pro-democrația și anti-establishmentul pot colabora

    mai 28, 2025

    India își crește autonomia în înarmare: prototip de avion de luptă

    mai 27, 2025

    Presa străină, despre turul doi al alegerilor din România

    mai 18, 2025

    Liderului extremei drepte din Portugalia i s-a făcut rău din nou în public

    mai 15, 2025
    Add A Comment

    Comments are closed.

    Editors Picks
    Latest Posts
    • Termeni si conditii
    • Politica cookies
    • Politica de confidentialitate
    • FB

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Administrează consimțămintele pentru cookie-uri
    Acest site foloseste cookies
    Funcționale Mereu activ
    Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
    Preferințe
    Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
    Statistici
    Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
    Marketing
    Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
    Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
    Vezi preferințele
    {title} {title} {title}