Close Menu
    What's Hot

    Liderul singurului observator electoral din Rusia a fost condamnat

    mai 14, 2025

    Dispozitive de comunicații ascunse în invertoare chinezești

    mai 14, 2025

    Partidul lui Viktor Orban vrea lege ca în Rusia pentru controlul societății civile

    mai 14, 2025
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Oradeanul 24Oradeanul 24
    • Home
    • Stiri locale
    • Evenimente locale
    • Stiri nationale
    • Sanatate
    • Diverse
      • Tehnologie
      • Sport
      • Stiri internationale
    Contact
    Oradeanul 24Oradeanul 24
    Home»Stiri locale»Vești bune pentru bucureșteni: Primul tramvai Bucur LF e gata.
    Stiri locale

    Vești bune pentru bucureșteni: Primul tramvai Bucur LF e gata.

    martie 19, 20252 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Vesti bune pentru bucuresteni Primul tramvai Bucur LF e gata
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Primul tramvai Bucur LF: o poveste de așteptări și obstacole

    După o pauză de nouă ani, bucureștenii primesc vești pozitive: primul tramvai Bucur LF a fost finalizat și a ieșit pe poarta Uzinei de Reparații Atelierele Centrale (URAC). Această realizare marchează o etapă importantă în modernizarea transportului public din Capitală, însă nu fără a evidenția provocările întâmpinate de-a lungul anilor.

    Caracteristicile tehnice ale tramvaiului Bucur LF

    Noul tramvai Bucur LF, cu o lungime de 25,388 metri, oferă o capacitate de 238 de locuri, dintre care 43 sunt pe scaune. Dotările moderne includ indicatoare de traseu LED, instalații de iluminat cu lămpi LED, sisteme de audioamplificare pentru informarea călătorilor și o rampă de acces pentru persoanele cu dizabilități. Aceste specificații subliniază angajamentul pentru un transport public mai accesibil și mai eficient.

    Un proiect marcat de întârzieri și dificultăți financiare

    Proiectul Bucur LF a fost inițiat în 2006, iar primul tramvai a intrat în exploatare comercială în 2009. Totuși, producția de serie a fost oprită în 2016, după fabricarea a 15 vehicule. Reluarea producției în 2019 a fost afectată de lipsa finanțării și de impactul pandemiei, ceea ce a dus la întârzieri semnificative. Situația financiară precară a Primăriei Municipiului București și a Societății de Transport București a contribuit la stagnarea proiectului.

    Un pas înainte pentru transportul public din București

    În prezent, tramvaiul Bucur LF 417 se află în faza de probe pe diverse linii din Capitală. După finalizarea testelor, acesta va circula pe liniile 1 și 10, alături de tramvaiele Imperio produse de Astra Vagoane Călători Arad. Această integrare reprezintă un pas important în modernizarea flotei de transport public, oferind bucureștenilor condiții mai bune de călătorie.

    O lecție despre planificare și sustenabilitate

    Proiectul Bucur LF scoate în evidență importanța unei planificări financiare riguroase și a unei gestionări eficiente a resurselor. Întârzierile și dificultățile întâmpinate subliniază necesitatea unei colaborări mai strânse între autorități și instituții pentru a asigura continuitatea proiectelor de infrastructură esențiale pentru comunitate.

    Sursa: www.realitatea.net/stiri/actual/vesti-bune-pentru-bucuresteni-primul-tramvai-bucur-lf-este-gata-dupa-noua-ani-de-pauza-iata-pe-ce-lini-va-circula_67dae83611d42c57de775717

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    admin
    • Website

    Related Posts

    Șomaj în scădere în Bihor: Cine sunt șomerii?

    mai 13, 2025

    Bihor sub nori: Cer înnorat și ploi ușoare

    mai 6, 2025

    „Cheia Transilvaniei”: Yusuf Heper despre rolul Oradiei

    mai 6, 2025

    Mircea Mălan: „Am votat pentru un președinte curajos și normal”

    mai 4, 2025
    Add A Comment

    Comments are closed.

    Editors Picks
    Latest Posts
    • Termeni si conditii
    • Politica cookies
    • Politica de confidentialitate
    • FB

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Administrează consimțămintele pentru cookie-uri
    Acest site foloseste cookies
    Funcționale Mereu activ
    Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
    Preferințe
    Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
    Statistici
    Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
    Marketing
    Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
    Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
    Vezi preferințele
    {title} {title} {title}