Close Menu
    What's Hot

    „Scenariul de coșmar pentru șefii militari din Occident”

    iunie 8, 2025

    „Scenariul coșmar pentru șefii militari: război cu Rusia și China”

    iunie 8, 2025

    „Familia Bitcoin” îşi ascunde criptomonedele pe patru continente

    iunie 8, 2025
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Oradeanul 24Oradeanul 24
    • Home
    • Stiri locale
    • Evenimente locale
    • Stiri nationale
    • Sanatate
    • Diverse
      • Tehnologie
      • Sport
      • Stiri internationale
    Contact
    Oradeanul 24Oradeanul 24
    Home»Stiri internationale»Piloții companiei aeriene indoneziene au adormit simultan 30 de minute.
    Stiri internationale

    Piloții companiei aeriene indoneziene au adormit simultan 30 de minute.

    martie 9, 20242 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Pilotii companiei aeriene indoneziene au adormit simultan 30 de minute
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Indonezia: Apel la întărirea controalelor în cabinele de pilotaj după ce doi piloţi au adormit simultan timp de 28 de minute la manşele aceluiaşi avion

    Agenţia indoneziană de securitate aeriană a lansat un apel la adresa companiilor aeriene solicitându-le să-şi întărească controalele în cabinele de pilotaj şi să se asigure că personalul de bord dispune de timp de odihnă suficient înainte de fiecare zbor după ce doi piloţi ai companiei aeriene Batik Air au adormit în timpul unui zbor local la sfârşitul lunii ianuarie, dar din fericire zborul s-a încheiat fără alte incidente, transmite vineri AFP.

    Raport preliminar: Incidentul de la manşele avionului Airbus A320

    La 25 ianuarie, pilotul şi copilotul de la manşele unui avion Airbus A320 au dormit simultan timp de aproximativ 28 de minute în timpul unui zbor între Sulawesi (nordul Indoneziei) şi capitala Jakarta, conform unui raport preliminar al Comitetului Naţional pentru Siguranţa Transporurilor (KNKT). Acest raport a fost publicat online pe site-ul agenţiei la sfârşitul lunii trecute.

    Unul dintre piloţi nu s-a odihnit suficient în noaptea dinaintea zborului, explică raportul, unde se mai precizează că incidentul a antrenat o serie de erori de navigaţie, dar cei 153 de pasageri şi 4 însoţitoare de bord au încheiat nevătămaţi această călătorie cu avionul care a durat 2 ore şi 35 de minute, notează AFP, citată de Agerpres.

    Reacția echipajului și finalul zborului

    La aproximativ 30 de minute după decolare, comandantul de bord i-a solicitat copilotului autorizaţia de a se odihni pentru scurt timp, autorizaţie ce i-a fost acordată. Copilotul a preluat comenzile avionului dar în scurt timp a adormit şi el „din neatenţie”, conform raportului. La 28 de minute după ultima transmisiune radio înregistrată, pilotul s-a trezit şi a realizat că şi copilotul său dormea dus, iar avionul deviase de la traiectorie. El şi-a trezit imediat colegul, a răspuns apelurilor repetate ale controlorilor de zbor din Jakarta şi a corectat traiectoria de zbor, se mai precizează în raport.

    Aeronava a aterizat în siguranţă după incident. Editor : Liviu Cojan

    Sursa:
    Digi24

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    admin
    • Website

    Related Posts

    „Scenariul de coșmar pentru șefii militari din Occident”

    iunie 8, 2025

    „Scenariul coșmar pentru șefii militari: război cu Rusia și China”

    iunie 8, 2025

    „Familia Bitcoin” îşi ascunde criptomonedele pe patru continente

    iunie 8, 2025

    „Apărarea unui trecut care nu mai există: operațiunea Spiderweb a Ucrainei și proiectul Golden Dome al lui Trump”

    iunie 8, 2025
    Add A Comment

    Comments are closed.

    Editors Picks
    Latest Posts
    • Termeni si conditii
    • Politica cookies
    • Politica de confidentialitate
    • FB

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Administrează consimțămintele pentru cookie-uri
    Acest site foloseste cookies
    Funcționale Mereu activ
    Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
    Preferințe
    Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
    Statistici
    Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
    Marketing
    Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
    Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
    Vezi preferințele
    {title} {title} {title}