Pentru această californiană, ca și pentru mulți alți utilizatori de internet din întreaga lume, Facebook, care și-a sărbătorit duminică cea de-a 20-a aniversare, a devenit un fel de platformă de utilitate publică. Este ca o piesă de mobilier pe care nu o mai observi, pe care o folosești în mod inconștient, dar de care nu te-ai putea lipsi cu adevărat.
„Am o pagină personală de Facebook și nu-mi amintesc când m-am uitat ultima dată pe ea”, spune Nina, în vârstă de 31 de ani.
El deplânge însă proliferarea de informații false pe rețeaua de socializare, care ,,dăunează afacerilor”: ,,unele companii pretind că nu distribuie produsele noastre decât în Vietnam, deși acest lucru nu este adevărat, de exemplu”.
„Există un grup de pasionați de tastaturi (…) și se pare că le plac modelele mele”, spune ea cu entuziasm.
But take care, TikTok and other young mobile applications are competing.
„TikTok și Lazada (o aplicație de comerț online) oferă instrumente de vânzare în direct care nu sunt disponibile pe Facebook”, spune Dao Manh Toan.,,Putem face prezentări live, dar clienții trebuie să treacă prin alte platforme sau mesageri pentru a finaliza comanda.”