Close Menu
    What's Hot

    Restricții de circulație pe strada Tudor Vladimirescu. Când revine traficul la normal?

    iunie 17, 2025

    Numărul focoaselor nucleare ale Chinei crește rapid

    iunie 17, 2025

    Discuții la summitul G7 din Canada despre Rusia

    iunie 17, 2025
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Oradeanul 24Oradeanul 24
    • Home
    • Stiri locale
    • Evenimente locale
    • Stiri nationale
    • Sanatate
    • Diverse
      • Tehnologie
      • Sport
      • Stiri internationale
    Contact
    Oradeanul 24Oradeanul 24
    Home»Stiri nationale»Turiștii s-au întors acasă fără bagajele întârziate.
    Stiri nationale

    Turiștii s-au întors acasă fără bagajele întârziate.

    august 31, 20242 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Turistii s au intors acasa fara bagajele intarziate
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Un incident de proporții la Aeroportul din Oradea

    Pe data de 24 august, Aeroportul din Oradea a fost scena unui incident major, care a afectat un număr semnificativ de turiști. Aceștia, cu destinația Antalya (Turcia) și Hurghada (Egipt), au fost lăsați într-o situație dificilă după ce bagajele lor au fost încurcate și trimise în locuri greșite. Întâmplarea a pus în lumină o serie de nereguli și a ridicat semne de întrebare cu privire la eficiența și responsabilitatea operatorilor de zbor.

    Impactul incidentului asupra turiștilor

    Consecințele acestui incident au fost resimțite în mod direct de către turiștii afectați. Unii dintre ei au primit bagajele cu mare întârziere, ceea ce a stricat vacanțele mult așteptate. Într-un caz, o familie cu doi copii a primit bagajele abia în noaptea de 28 spre 29 august, fiind nevoiți să-și cumpere lucruri de necesitate în lipsa bagajelor pregătite de acasă. Cheltuielile suplimentare au ridicat costul vacanței cu 600 de euro.

    Compensații insuficiente și lipsa de transparență

    La întoarcerea pe Aeroportul din Oradea, turiștii afectați de situație au primit vouchere de acces la Aquaparkul Nymphaea și scutirea taxei de parcare. Cu toate acestea, aceste „compensații” nu au reușit să calmeze spiritele. Mulți dintre turiști au exprimat nemulțumirea față de aceste măsuri și au cerut despăgubiri pentru cheltuielile suplimentare pe care le-au făcut din cauza greșelii operatorilor de zbor. Unii dintre ei au amenințat chiar cu acțiuni în instanță.

    Responsabilitatea Aeroportului Oradea

    Până în prezent, directorul Aeroportului Internațional Oradea, Răzvan Horga, nu a putut fi contactat pentru a oferi explicații sau a prezenta poziția regiei. Întrebările rămân în continuare fără răspuns: cine a fost responsabil pentru încurcarea bagajelor? Cum a fost posibil ca un astfel de incident să aibă loc? Ce măsuri se vor lua pentru a preveni astfel de incidente în viitor?

    Incidentul de la Aeroportul Oradea ridică serioase semne de întrebare cu privire la competența și responsabilitatea operatorilor de zbor. Este esențial ca aceste întrebări să primească răspunsuri și ca turiștii să primească compensații adecvate pentru inconvenientele suferite.

    Sursa: oradeastiri.ro

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    admin
    • Website

    Related Posts

    Robert Fico implică experți universitari pentru strategia Slovaciei 2040

    iunie 15, 2025

    Cererea de extrădare a Prinţului Paul, examinată în Paris

    iunie 11, 2025

    Inundații devastatoare în Nigeria: 200 de morți

    iunie 3, 2025

    Megaproiect imobiliar în Egipt: oraș în deșert cu canal Nil

    iunie 3, 2025
    Add A Comment

    Comments are closed.

    Editors Picks
    Latest Posts
    • Termeni si conditii
    • Politica cookies
    • Politica de confidentialitate
    • FB

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Administrează consimțămintele pentru cookie-uri
    Acest site foloseste cookies
    Funcționale Mereu activ
    Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
    Preferințe
    Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
    Statistici
    Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
    Marketing
    Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
    Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
    Vezi preferințele
    {title} {title} {title}