Close Menu
    What's Hot

    Cutremur de 6,1 în Peru, alunecări de teren în municipii

    iunie 15, 2025

    Robert Fico implică experți universitari pentru strategia Slovaciei 2040

    iunie 15, 2025

    Un șef al Gărzii Revoluției Iraniene a fost ucis

    iunie 15, 2025
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Oradeanul 24Oradeanul 24
    • Home
    • Stiri locale
    • Evenimente locale
    • Stiri nationale
    • Sanatate
    • Diverse
      • Tehnologie
      • Sport
      • Stiri internationale
    Contact
    Oradeanul 24Oradeanul 24
    Home»Stiri internationale»Zbor de 3 ore, coșmar de 32 de ore.
    Stiri internationale

    Zbor de 3 ore, coșmar de 32 de ore.

    iunie 15, 20252 Mins Read
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Zbor de 3 ore cosmar de 32 de ore
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Un Zbor Catastrofal: De la 3 Ore la 32 de Ore de Coșmar

    Într-o întâmplare șocantă, un zbor operat de compania Condor, DE1234, a transformat o călătorie de trei ore din Zürich spre Heraklion într-un coșmar de 32 de ore. Această situație a fost generată de condiții meteorologice extreme, care au dus la devierea zborului și la o serie de opriri neprevăzute.

    Detalii despre Incident

    Pe 24 mai, aeronava a decolat din Zürich cu 137 de pasageri și șase membri ai echipajului la bord. În ciuda așteptărilor inițiale, zborul a fost afectat de vânturi puternice, ceea ce a făcut imposibilă aterizarea pe aeroportul din Heraklion. Compania Condor a comunicat că, în urma mai multor încercări eșuate de aterizare, zborul a fost deviat, inclusiv cu o oprire de urgență la Salonic, înainte de a se întoarce la punctul de plecare.

    Reacțiile Pasagerilor

    Pasagerii, care s-au așteptat la o călătorie relativ scurtă, s-au confruntat cu o serie de neplăceri. Deși echipajul a servit băuturi și gustări, unii pasageri s-au plâns de lipsa acestora sau de stările de rău resimțite în timpul tentativelor de aterizare. Această situație a fost agravată de faptul că unii dintre ei au fost nevoiți să suporte costurile cazării la hotel, în ciuda promisiunilor companiei de a organiza cazarea.

    Responsabilitatea Companiei Aeriene

    Condor a confirmat că zborul a inclus „mai multe opriri”, dar a subliniat că echipajul a acționat în conformitate cu protocoalele de siguranță. Totuși, întrebările persistă cu privire la modul în care compania a gestionat situația și la responsabilitatea sa față de pasageri. Este esențial ca operatorii aerieni să se asigure că pasagerii sunt informați corect și că primesc asistența necesară în astfel de circumstanțe extreme.

    Concluzie

    Acest incident subliniază importanța unei gestionări eficiente a situațiilor de urgență în aviație. Pasagerii merită să fie tratați cu respect și să primească suport adecvat în momentele de criză. Companiile aeriene trebuie să își revizuiască procedurile și să îmbunătățească comunicarea cu clienții pentru a evita astfel de coșmaruri în viitor.

    Sursa: www.digi24.ro/stiri/externe/mapamond/un-zbor-de-3-ore-s-a-transformat-intr-un-cosmar-de-32-de-ore-pasagerii-aflati-la-bord-s-au-intors-de-unde-au-plecat-3281443

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    S Diana

    Related Posts

    Cutremur de 6,1 în Peru, alunecări de teren în municipii

    iunie 15, 2025

    Un șef al Gărzii Revoluției Iraniene a fost ucis

    iunie 15, 2025

    Trump „deschis” la medierea lui Putin pentru pacea Israel-Iran

    iunie 15, 2025

    Protest uriaș în Olanda: 150.000 de oameni la Haga

    iunie 15, 2025
    Add A Comment

    Comments are closed.

    Editors Picks
    Latest Posts
    • Termeni si conditii
    • Politica cookies
    • Politica de confidentialitate
    • FB

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Administrează consimțămintele pentru cookie-uri
    Acest site foloseste cookies
    Funcționale Mereu activ
    Stocarea tehnică sau accesul este strict necesară în scopul legitim de a permite utilizarea unui anumit serviciu cerut în mod explicit de către un abonat sau un utilizator sau în scopul exclusiv de a executa transmiterea unei comunicări printr-o rețea de comunicații electronice.
    Preferințe
    Stocarea tehnică sau accesul este necesară în scop legitim pentru stocarea preferințelor care nu sunt cerute de abonat sau utilizator.
    Statistici
    Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice. Stocarea tehnică sau accesul care sunt utilizate exclusiv în scopuri statistice anonime. Fără o citație, conformitatea voluntară din partea Furnizorului tău de servicii de internet sau înregistrările suplimentare de la o terță parte, informațiile stocate sau preluate numai în acest scop nu pot fi utilizate de obicei pentru a te identifica.
    Marketing
    Stocarea tehnică sau accesul este necesară pentru a crea profiluri de utilizator la care trimitem publicitate sau pentru a urmări utilizatorul pe un site web sau pe mai multe site-uri web în scopuri de marketing similare.
    Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
    Vezi preferințele
    {title} {title} {title}